diplomă de excelenţă

Sărbătorirea Marii Uniri, în cadrul festiv asigurat de Muzeul de Istorie Roman, printre elevii din ciclul liceal, profesori, personalităţi ale vieţii culturale romaşcane şi veterani de război reuniţi în simpozionul Istorie şi idealuri.1 decembrie – ziua naţională a României

 

Asociaţia Pentru Antropologie Urbană din Roman a oferit astăzi prima diplomă de excelenţă unui membru  al său. A fost acordată d-rei prof. Monica Pescaru pentru implicarea de excepţie şi calitatea deosebită a contribuţiei sale la activităţile culturale organizate de asociaţie. Felicitări!

Galerie | Acest articol a fost publicat în EVENIMENT și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la diplomă de excelenţă

  1. Diana şi Dan spune:

    Am descoperit Romanul ca orăşel cochet, curat, îngrijit, tot timpul prin parbriz, de la volanul maşinii, în tranzit. De fiecare dată am regretat că nu am găsit răgazul necesar să mă opresc măcar preţ de câteva ore. Acum, că descopăr cu ajutorul tău, că şi oamenii sunt deosebiţi şi minunaţi, cu prima ocazie îmi voi găsi cu certitudine timp să iau oraşul şi „la pas”.

Lasă un răspuns

